יום ראשון, 16 בינואר 2011

בבו קובו משדרג את בורסת היהלומים הבלגית


בורסת היהלומים הבלגית תשודרג עם פיתוח נדל''ן ייחודי

זה שנים רבות בורסת היהלומים הבלגית שבעיר אנטוורפן נחשבת למרכז סחר בינלאומי בכל הקשור לתכשיטים, יהלומים וסחר. עתה, צפוי המרכז להתרחב ולהשתדרג, ולבסס את מעמדו כמרכז יהלומים ייחודי ומתקדם ביותר.

היזם ומומחה הנדל''ן מר בבו קובו, רכש לאחרונה מספר מבנים וקרקעות במתחם בורסת היהלומים שבעיר אנטוורפן (בלגיה). בכוונתו לפתח את המתחם ולצור מרכז מסחרי ייחודי ומתקדם ביותר, אשר יהפוך את חווית הביקור בבורסה למיוחדת ויוקרתית ביותר – כיאה למרכז התכשיטים המוביל בעולם.

משרד התיירות הבלגי קיבל בברכה את יוזמתו של מר בבו קובו, והתחייב לשיתוף פעולה מלא בכל הקשור למייזם, על מנת להבטיח את הצלחתו הן כמרכז עסקים מתקדם והן כמוקד תיירות ברמה בינלאומית.

כך נכתב במכתב ההמלצה החם מעת משרד התיירות, על מר בבו קובו:

"המכתב מתייחס לבבו קובו, ולעסקיו באנטוורפן (בלגיה).

מר קובו רכש ב-1991 ארבעה מבנים ואדמה בלב מרכז היהלומים באנטוורפן, במקום בו ארבעת בורסות היהלומים של בלגיה (והגדולות בעולם) ממוקמות.

משרדיהם של חברות יהלומים המובילות בעולם ממוקמים באיזור זה.
מר קובו הינו איש חזון, ובעל יכולות מאין כמותן. הינו מפתח ומעצב נדל''ן מומחה ובעל נסיון רב.

כרגע, מר בבו קובו מנהל שני מיזמים באנטוורפן:

א.      האחד, הוא מרכז מסחרי מעוצב להפליא, אשר יכיל בתוכו חנויות תכשיטים יוקרטיות, וכולו עשוי משיש ועץ, בעיצוב ייחודי ביותר. ניתן לתאר את המייזם כ"וולט-דיסני של עולם התכשיטים". הפרוייקט צפוי להסתיים בדצמבר 1992, אך כבר עכשיו כול הנמצאים במתחם התכשיטים מדברים בהתרגשות רבה על המייזם.
ב.      הפרוייקא השני, הינו השאפתני והמהפכני ביותר, שלא נראה כמותו באנטוורפן בעשור האחרון. שאיפתו של המייזם הוא לשמר את אנטוורפן כבירת התכשיטים העולמית. המייזם יהווה צעד ענק קדימה עבור בורסאות היהלומים, וייצור סביבה ייחודית עבור יצרני ומשווקי ענ, התכשיטים והזהב.
מר בבו קובו הינו דמות מרכזית בצמיחתה העתידית של אנטוורפן. ללא ספק, שני המייזמים יביאו לצמיחה בעמות המבקרים המקומיים, ומעבר לכך יוביל לצמיחה בתיירות מכל העולם.

המייזמים יביאו ליצירת עשרות אלפי משרות חדשות.

עם מומחיותו של מר קובו בפיתוח נדל''ן ותיירות, יחד עם תמיכתו ושיתוף הפעולה המלא של משרד התיירות הבלגי, המייזמים צפויים להיות הצלחה מסחררת עבור העיר אנטוורפן (בלגיה) – בה נבנת עיר עיצוב וסחר היהלומים."

משרד התיירות הבלגי ממליץ על בבו קובו

משרד התיירות הבלגי ממליץ על בבו קובו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה